Stelt!

Axlar och rygg är ganska stelt just nu.
Kettlebells var svårt tycker jag.
Man ska ta i med ben och rumpa men det blev lätt att man tog i med rygg och armar istället.
Så det är ju där jag kommer få träningsvärk. Aj.

Nog om det!
Har börjat jobba tisdagskvällar på gymmet i Almedal.
Hade glömt av hur stressigt det är där.
Så är nervös för kvällens pass.

Nog om dagen.
Gårdagen däremot!
Det var svampplockning med fästningcheck efteråt.

Svampmästarna!

Och om vi ändå ska nämna något om morgondagen?
Då väntar spinning och s-core på förmiddagen!
Känns som att man har kommit igång med träningen nu.
Äntligen!

Ne, ikväll kommer mamma hem från Nice.
Vilket innebär att jag måste städa lägenheten en aning..wiiee.
Inte lätt när man har en valp som jagar en katt.
Och när valpen väl somnar så kommer katten och ska bita sönder halspulsådernvalpen.

Suck.

Och innan jobbet ikväll så måste jag ta mig till Hisingen i rusningstrafik för att lämna valpen hos goa Annie som ska vara valpvakt!
Stackars hennes hund Dixon som får agera "nanny".

Hon är jäkligt jobbig mot honom.. det är som att hon hänger och klänger på honom och skriker:
"Faaarbroooor Diiiixoooon".

Well well.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Som du bloggar nu hjärtat!! :)



Underbara katt och hund ju :)



Ja, ni kanske får åka i helgen? :)



PUSSS

2010-09-14 @ 16:11:58
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0