SURT!

Skrev ett inlägg allt försvann=/

Resumé:
60 min på crossen innan frukost: Sån energi så jag kunde säkert stått 2 timmar om jag inte hade hunden hemma!
Åt så sjukt mycket igår: Pizza, godis, chips. Så mycket så att jag kunde gå upp 06.00. Skjutsa mamma till jobbet. Gå ut med två hundar vid två olika tillfällen. Flytta hem. Träna. Och ändå inte vara hungrig!
Till skillnad från annars: Brukar dö av hunger när jag vaknar.

Ny utmaning till mig:
Klarar jag mig utan godis, chips, popcorn och pizza till Julafton så får jag köpa mig en systemkamera!

Ikväll är det utgång! Taggad till tusen!
Flisens Ali flyttar till Sverige idag:D

Imorgon är det hundträff på morgonen. Jobb. Kvällsmys?

Nu dusch. Sen djuraffär. Hämta mamma. Göra mig iordning. FEEST!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Men tack :)

Vad underbart, keep it up!

Ses sen! PUSSSS

2010-09-17 @ 14:01:50
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0