Uj uj!

Även om jag sitter upp och kollar på reprisen av idol till 01.30 på natten.
Så likt förbannat blir det ju såklart ingen sovmorgon morgonen därpå.
Men jag ville inte missa idol.
Så inte många timmars sömn men det gör inget.
För världens gosigaste hund väckte mig imorse kl 07.
Låg och gosade i sängen och efter hennes frukost och lite rastning utomhus så blev det mer gos.
Hon är så underbar!
Hon gosar in sitt huvud mellan ens haka och bröstkorg och bara myser..
MMM!

Gårdagens jobbpass var stressigt men gick bättre(peppar peppar..) än vad jag förväntat mig!
Men det är all cred till arbetskamraterna som har tålamod och är så hjälpsamma!
Det var kul!
Fick jobba med flera på bara några timmar.
Jag hoppade in tidigare då jag kommit tidigare och när klockan slår 17 så säger Vickan:
Jag måste gå!
Jag blir nästan panikslagen och tänker att jag behöver jobba själv!
Då dyker Madde upp. Phew.
Klockan 18 säger hon: Jag måste sticka!
Panik igen!
Då dyker Märta upp och hon ska då stänga med mig..
Phew.. Lilla hjärtattackerna..
Men kul var det!

Nu ska hunden tröttas ut så hon kan ensamtränas medan jag och Annie tränar Spinning och s-core på Almedal!
Nu kör vi!





Idag håller vi tummarna för hjärtat lonka!
Det kommer gå så galant så det är inte klokt!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack underbara du, och tack underbara du för lite text för mig. Nu är jag klar och bara vänta, sköönt :)



Som du är igång nu, underbart!



Vi ses imon!



PUSSSSS

2010-09-16 @ 11:00:42
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0